Brenna | Cieszyn | Czeski Cieszyn | Chybie | Dębowiec | Goleszów | Hażlach | Istebna | Jasienica | Jaworze | Ostrawa | Skoczów | Strumień | Ustroń | Wisła | Zebrzydowice
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 49

Temat: Odstawienie tabletek antydepresyjnych- Citalopram 20mg

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2011
    Płeć
    Mieszka w
    Dojczach
    Postów
    351
    Wpisów
    4
    Siła Reputacji
    0

    Odstawienie tabletek antydepresyjnych- Citalopram 20mg

    Są może na forum osoby, które brały kiedyś przez kilka miesięcy antydepresanty? Jak było po odstawieniu? Jakieś objawy, skutki uboczne?
    Ja brałam prawie 8 miesięcy Citalopram 20mg. Jestem w drugim tygodniu po odstawieniu i zaczyna być coraz ciężej.
    Mam zawroty głowy, ogromne wahania nastroju. Jestem zła na cały świat a najbardziej na męża, czepiam się o wszystko i najchętniej zrobiłabym wojnę z byle błahego powodu. Jestem płaczliwa i rozdrażniona. Mam problemy ze skupieniem. Jestem zadowolona a za kilka minut najchętniej rozwaliłabym wszystko i darła się na każdego.
    Przez to nie mam ochoty na kontakty z innymi. Nie jest tak oczywiście cały czas ale coraz częściej budzę się wściekła. Tłumię to w sobie, bo nie chcę powtórki z "rozrywki". Ale chyba staje się to coraz bardziej widoczne. Kurcze nie potrafię nad tym zapanować
    Nie wiem czy to naturalna reakcja organizmu po odstawieniu czy też nie jest to normalne i powinnam skontaktować się z lekarzem?
    Ostatnio edytowane przez debride ; 06-11-2012 o 11:40

  2. #2
    Avatar wisiketa
    Dołączył
    Mar 2011
    Płeć
    Postów
    3,387
    Wpisów
    1
    Siła Reputacji
    171
    lekarzem nie jestem ale slyszałem kiedys na ten temat rozmowe, leków nie przerywaj z tym ze mozesz brać ziola są zdrowsze dla organizmu ale co najważniejsze to weź sobie zeszyt i długopis i pisz wszystko co cie wkurza. przelej to na papier a zobaczysz poprawa gwarantowana.powrotu do zdrowia zycze.
    zapraszam na rowerek

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2012
    Płeć
    Postów
    1,758
    Siła Reputacji
    0
    Cytat Napisał wisiketa Zobacz post
    ...weź sobie zeszyt i długopis i pisz wszystko co cie wkurza. przelej to na papier.
    Faktycznie dobra rada. Ale zapisuj debride też to, co Cię cieszy. Albo co chciałabyś komuś powiedzieć, a z różnych przyczyn nie możesz.

  4. #4

    odpowiedz

    Takich leków nie odstawia sie bez porozumienia z lekarzem zrobiłem to samo i skutki były podobne co Ty masz.podobna reakcja jest na brak nikotyny.Trzeba zajac sie soba bo moze doprowadzic do ciezkiej depresji.Rower basen spacer pozytwne myslenie nie czepianie sie innych .zycze zdrówka

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2011
    Płeć
    Mieszka w
    Dojczach
    Postów
    351
    Wpisów
    4
    Siła Reputacji
    0
    Cytat Napisał wisiketa Zobacz post
    lekarzem nie jestem ale slyszałem kiedys na ten temat rozmowe, leków nie przerywaj z tym ze mozesz brać ziola są zdrowsze dla organizmu ale co najważniejsze to weź sobie zeszyt i długopis i pisz wszystko co cie wkurza. przelej to na papier a zobaczysz poprawa gwarantowana.powrotu do zdrowia zycze.
    zapraszam na rowerek
    Musiałam juz odstawic leki bo i tak bralam je za dlugo. Ale zaczne pisac Dobry pomysl.
    Nie mam rowerka Ale jak mala pojdzie spac wyzyje sie przy jakichs cwiczeniach.
    Znow mnie kurwica bierze...

    ---------- Post dodany o 13:13 ---------- Poprzedni post dodany o 13:12 ----------

    Cytat Napisał wbt Zobacz post
    Takich leków nie odstawia sie bez porozumienia z lekarzem zrobiłem to samo i skutki były podobne co Ty masz.podobna reakcja jest na brak nikotyny.Trzeba zajac sie soba bo moze doprowadzic do ciezkiej depresji.Rower basen spacer pozytwne myslenie nie czepianie sie innych .zycze zdrówka
    Nie odstawiłam ich sama tylko pod kontrola psychiatry. Przez tydzien bralam pół sztuki.

    Jak sobie poradziłeś?
    Ciężką depresję mam juz za sobą i to teraz z pewnością nie jest to bo chce mi się żyć. Nie mam zamiaru się rzucać znów pod auto

  6. #6
    Odstawić nie można z dnia na dzień jeśli masz słabszą psychikę. Pogadaj z lekarzem, najlepiej odstawiać sukcesywnie zmniejszając dawkę.
    "Push forward at all cost." - dupa

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2011
    Płeć
    Mieszka w
    Dojczach
    Postów
    351
    Wpisów
    4
    Siła Reputacji
    0
    Nie odstawiłam leków z dnia na dzień. Najpierw zmniejszyłam dawkę tak jak kazał mi lekarz. Później dopiero było odstawienie. Kurcze pogadam z mężem i chyba jutro umówię się na wizytę.

    Wbt czyli mówisz, że to nie jest normalna reakcja odstawieniowa?

  8. #8
    Avatar wisiketa
    Dołączył
    Mar 2011
    Płeć
    Postów
    3,387
    Wpisów
    1
    Siła Reputacji
    171
    Cytat Napisał dyszol Zobacz post
    Odstawić nie można z dnia na dzień jeśli masz słabszą psychikę. Pogadaj z lekarzem, najlepiej odstawiać sukcesywnie zmniejszając dawkę.
    nie jestes lekarzem to jak sie nie znasz to nie pisz głupot, bo nie wolno odstawiac leków psałem że może zamienic na zioła uspakajające.

  9. #9

    Dołączył
    Mar 2011
    Płeć
    Mieszka w
    Dojczach
    Postów
    351
    Wpisów
    4
    Siła Reputacji
    0
    No właśnie kupiłam sobie melise wczoraj. Moze pomoże

  10. #10
    meliska to jest to, nie mam depresji na szczęście ale też ja piję czasem

    a poważniej to idź do lekarza niech zadecyduje co i jak

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •